View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
Disse damene som velger å stifte barn med en ustabil, slitsom, fucka og kriminell idiot er vel minst like klandre-verdige.. eller?
Stakkars kids.
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke alltid sånn at man vet hva den man forelsker seg i har av skjelletter i skapet, og det er overraskende få menn som syns det er noe særlig å bruke kondom. Man kan ikke forvente at damene skal ta abort og heller ikke at de går på pilla. Barnet kan bli skapt allerede første gangen man har sex uten å kjenne hverandre, og folk kan forandre seg gjennom et forhold også. Alle kan nok kjenne seg igjen i å vise seg fra sin beste side og pynte på sannheten ovenfor den man har møtt når man er nyforelska, men den fasaden faller på et tidspunkt. Mange som holder damene for narr på den måten så spør du meg syns jeg ikke damene i sånne tilfeller er like klandreverdige nei. Det er naturlig å ta det som en selvfølge at man tar seg sammen når man får barn, men noen ser visst på knulling og forhold som en lek og barn som en katte de bare gir faen i når dem går lei. Det provoserer og overrasker meg, at det er helt akseptert holdning blandt noen.

Veit om forhold far banka mor og det var pur hat til slutt, men de klarte allikevel å mekle om barna sånn at barna hadde to foreldre. En ting er visst den ene slår unga eller lignende og ikke er en trygg person for dem, men å melde seg ut av forelderrollen bare fordi man ikke gidder å ha ansvar for kidden man har skapt og forventer dama skal ta alt så du kan si fuck off og feste og være tulling er bare bedritent egoistisk. I mitt hode skal barnets behov foran alt annet og er man ikke gidder å ha et barn om forholdet tar slutt så bruk dong like c'mon?!

Det er på den måten man skaper nye problembarn