View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Torgeirnydal Vis innlegg
Det med at det ikke påvirker deg om naboen har to koner er feil. Det er med på å bryte ned barrierene man har indoktrinert rundt monogami. Man kunne jo bare pult rundt, byttet kjønn hver høst og hatt det såre flott, men som samfunn trenger vi faktisk å underbygge de moralske "følelsene" folk flest opplever.
Vis hele sitatet...
Nei, det påvirker meg faktisk ikkje. Og om folk vil det, så for all del. Kvifor skal eg legge meg opp i andre sitt privatliv, når det ikkje går ut over meg?

Det er ingen som tar til orde for å påby polygami. Dei som vil halde seg i monogame forhold står selvfølgeleg fritt til det. At du nevner indoktrinering oppsummerer det vel rimeleg greit: du likar ikkje tanken, og difor vil du at alle andre skal mislike tanken og. Det er særdeles elendig argument.

Eg har nevnt ei reell innvending, nemleg at det i ein del forhold er så stor maktubalanse at det kan vere problematisk - men etter mine begrep er ikkje det ei tung nok innvending til at vi som samfunn bør forby det - berre fordi fleirtalet ikkje ønskjer å praktisere det. Det einaste argumentet du har komt opp med er at du misliker det, og ser på det som moralsk forfall. Eg ser på TV som moralsk forfall. Skal vi forby det?

Svaret er nei; vi lever i eit liberalt demokrati, der ting som angår den private sfæra ikkje er noko staten legg seg opp i.
Sist endret av vidarlo; 30. januar 2018 kl. 21:52.