View Single Post
Har vært sammen med en mann i over 10 år. Vi er nå 30. Han har alltid vært veldig snill, men han lyver om «små ting».

Da vi møttes røyka han hasj en sjelden gang innimellom. Men jeg sa jeg ikke syns det var ok. Så han har ikke gjort det på mange år. Nå har han begynt å røyke sånn smått innimellom. Har sagt det er ok om det er noen få ganger i året og at han sier ifra.

I helga er han på et arrangement og han har med seg en del øl. Spurte «du skal vel ikke ha med hasj i helga? Det er jo masse politi der osv». Og han sa «nei selvfølgelig ikke»! Han røyka også forrige helg derfor jeg ikke syns det er ok å gjøre sånt så ofte.

Så får jeg bilder og videoer av en 17 åring som vi kjenner. Der han er heeelt vekk og spyr. Sover stående osv. Så ekstremt flaut! Denne gutten sier da at han har både drukket øl, vodka og røyka hasj.

Føler dette er veldig ugreit. Får helt avsmak. Hver gang han er ute drikker han altfor mye og det ender sånn som dette. Så har han i tillegg løyet om å ta med seg hasj.

Hvordan hadde dere reagert?? Syns det er jævlig trist og revurderer hele forholdet