View Single Post
vell i den musikken jeg hører på er teksetn viktig.. jeg kan foreksempel ikke høre på noe som gjentar seg heletiden..sørs hvilken artist da.. hvis han har en behagelig stemme.. velle for meg er en behagelig stemme en gansek rufsete og grov en, som Marilyn manson sin og vokalisten i dope. Men tekstene er viktig jah seff.. Men må vær bra spilling også... Children of bodom er ett bar eksempel på det. tekstene deres er vell nogenlundet bra, men gitar spillinge.. OMG til å dø av.. så pent
Cradle of filth, der har dani en fantastisk bruk av stemmen, å man hører teksten også, å mange er jævli bra, men alt i en hel het er bare så rått. Marilyn Manson er tekstene gansgke viktig for meg, ikke bare for at de er andreledes en andre, men for at de gir mening. etter at jeg lærte å lese mellom linjene så skjønner jeg mere. men har mye bar spilling der også.. å bruk av stemme er utroli.. hihi.. han har faktsik en pen sangstemme nårr han synger rent

vell egentli så må alt være bra.. både det vokalsiten synger og spillingen, men kan høre på elendig spilling som har en bar tekst seff... og man hører seff mye på humor sanger, som folk har bare laga på tull som fattern... hihi.. mange av kompisene mine gjør det, er morsomt å høre på...