View Single Post
Sitat av Bravo90 Vis innlegg
sikkert gammel tråd, men ny bruker pga andre stengt, men har aldri prøvd med koffein, min sitter her nå med 4 10mg valium (rocke) imnabors, og du ler som F, noen vil sikkert si jeg kan ha lav eller høy tolleranse, eneste jeg kan anbefale deg her, at ikke kakk valium og bland den inn med god cocca, det ble en hølvettes tur, der jeg og to til bestille spontant tur til Amsterdam, trudde det var fredag men dro lørdag og ble da etterlyst i Interpol etter 3 dager når jeg ikke kom hjem! Skal også sies det gikk 10 2mg xanax på Gardermoen da jeg skulle fly, det kan ha noe med det og gjøre, pluss et par riviser.. og bare gode bongtrwkk og alkohol, dette er nå et år siden, og endte jeg forsatt husker er jeg dro, og plutselig var i morgen!! Men moralen her er, hver forsiktig, det kan hende du ikke føler noe på 1 og litt koffein, men plutselig sier det bang, og da har du brått 5 dager du ikke kan gjøre rede for! Så HVER FORSIKTIG vet du ikke hva du tåler !
Vis hele sitatet...
Grattis du har oppdaget hva som kan skje når man tar litt for mye benzo Og skjønte ikke helt hvorfor du blei etterlyst av interpol fordi du ikke kom hjem