View Single Post
Det er da nevnt tidligere i denne tråden at folk har mistenkt at amfen deres inneholdt vaskepulver. Jeg tror ikke dette er noe ukjent fenomen og at dette foregår over hele landet.
Hvor farlig det er, er det ingen her inne som er kvalifiserte nok til å gi deg ett håndfast svar på. Men en kan jo selv tenke seg det ikke er videre sundt, dog er det mange andre stoffer som heller ikke er videre sundt i amfetamin men folk velger å bruke det selv om en løper en risiko for å få ulumske greier i stoffet.
Jeg kjenner folk som har holdt på med amf i flere år, og har vært borti vaskepulver ved mange anledninger. Ingen av disse er døde eller har pådratt seg varige skader. Du må nesten selv vurdere om du vil putte noe du mener inneholder vaskepulver i nesa. Enten går du tilbake og klager på varene og ber om pengene tilbake, evt annen vare. Eller så kan du være sleip å selge driten videre, eller kaste det og heller være mer skeptisk neste gang du går til innkjøp av noe.
Det å ta alt for "god fisk" er aldri noen god ide. Det finnes alltid folk der ute som ønsker noen kroner ekstra og da er det opp til kjøper og bestemme om varen er grei nok. Lukt, se, smak og prøv før en kjøper kan være en ide.

Nå vet jeg ikke hvor dreven du er innenfor amf verdenen men såvidt jeg vet skal ikke amf smake videre godt. Forøvrig merker man etter tid mindre til smaken. Så for å nok engang besvare spørsmålet ditt: Det er ikke ukjent at vaskepulver blir brukt til å blande ut amf, men jeg kjenner ingen som har dødd eller pådratt seg videre skader av å bruke amf som er blandet ut med vaskepulver. Så på en side kan jeg si "Kjør på", men på den andre vil jeg anbefale deg å enten kaste greiene, eller gå tilbake til utsalgsstedet og klage. Neste gang anbefaler jeg deg å undersøke varene før du handler, spesielt om du kjøper fra samme forhandler.

Dersom du vil prøve å renske den amfetaminen du sitter på finnes det flere løsninger til dette. How to purify amphetamine Første treff er fra bluelight.ru som jeg mener på er nevnt flere ganger her på forumet. Renegade's Amphetamine FAQ Du ønsker sikkert å lese punkt 19 "HOW CAN I PURIFY MY SPEED?" Om ikke dette hjelper deg ser du videre på google treffet.
Lykke til