Tråd: For mye Hasj?
View Single Post
Har røyka i et par år nå. Drøyt siste året har jeg røyka 'fast', røyker som regel 3-5 g i uka, men det varierer veldig med økonomi og hvor bra shit jeg har.
Har også hatt pauser innimellom (riktignok var de som oftest korte), og jeg har hatt uker hvor jeg har røyka 15g, så det har variert.

Føler jeg trenger litt hasj i hverdagen. Det gjør meg avslappet og jeg ser ting i nye perspektiver, lar meg gi litt mer faen i hverdagslige problemer og sånnt.
Men... for mye derimot gjør meg ofte litt paranoid og merkelig, dessuten blir ikke highen like behagelig om jeg røyker mye hasj, hele dagen, hver dag, lenge

Når det er sagt så er det forskjellig for alle, noen liker å røyke mye, hele tiden.
Det viktige er å ha et bevisst forbruk. Vær litt selvkritisk. Om du begynner å slite med studiene, samtidig som du røyker 15g i uka så kan det faktisk være en sammenheng (erfaring, erfaring, erfaring)
Men det er bare å ta pause. Og det er da ikke så vanskelig som alle skal ha det til. Det vanskelige er bare å få lyst til å slutte

Har prøvd å være edru, men det var ikke like bra
Sist endret av snixz; 12. november 2008 kl. 23:52.