View Single Post
Sitat av Jorg Vis innlegg
I den ene setningen sier du at vitnesbyrd fra militære er blant hovedbevisene for UFOer.
I den neste så motbeviser du deg selv ved å fremlegge hvor usikkert og lite brukbart øyenvitner er.

Takk?
Vis hele sitatet...
Tenkte noen ville kommentere på det og har et svar klar: Poenget mitt er at noen av dere er så raskt ute med å si at vitner teller så lite ang UFO men de samme vitnene kan få folk bak lås og slå. Dette gjelder både vitner som ser RETT og vitner som ser FEIL.

Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Du kan bare kle av deg offerrollen med en gang... Det blir for dumt!
Problemet er at du har slukt alt rått, sammen med du klarer tydeligvis ikke å innse, at noen har en annen agenda enn sannheten. Altså du har ikke utvist noe som helst skepsis.

Men når en har slukt noe så råẗt, så hender det at det kommer med noen parasitter (les vrangtanker) på kjøpet også.
Vis hele sitatet...
Offerrolle? Slukt alt rått? Jeg er den første som ler av 99,9% av alle UFO-observasjoner random folk kommer med. Disse jeg snakker om er militære folk som passer på atomvåpen. Ikke Knut of Kari på skogstur som ser et lys.
Sist endret av TylerDurden777; 31. oktober 2021 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.