View Single Post
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Troverdige vitner? dette blir vel litt som presten i kirken som ber oss tro?
Vis hele sitatet...
Dagen etter Halt hadde sett dette var han klar til å ta hatt sin hatt og gå. Han spurte en overordnede "Do I still have a job?". Han visste at denne hendelsene satt hele hans karriere på spill. På den tiden var snakk om UFO uakseptabelt og latterliggjøring var eneste akseptable. Dette var skikkelig profesjonelle folk og det var ikke bare et vanlig lys i skogen. De så noe unormalt. Kilde fra part 2 2timer video over

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Uforklart != uforklarleg.

Difor har eg et par gonger etterlyst informasjon om metodikken bak rapportane.

Viare så bygger påstanden din om at 90% er skjult på at ... 90% er skjult. Om dei 90% ikkje eksisterer, og dei enkeltpersonane som har stått fram er alt, så kollapser korthuset ditt.
Vis hele sitatet...
Vi er tilbake tilbake til start hvor vi begynte dette lenger oppe. Jeg sa da du får vente til en UFO lander i hagen din som bevis men jeg velger å tro på troverdige militære vitner at de så noe unormalt.
Som sagt flere ganger har mystiske ting skjedd i og nær atomvåpen baser i USA og Europa.
Kilde https://www.amazon.com/UFOs-Nukes-Ex.../dp/1544822197
Sist endret av TylerDurden777; 30. oktober 2021 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.