View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg hadde gått for Airbnb. Begge gangene jeg har vært i amster, booka hostel på booking.com eller noe, så kommer vi dit og får beskjed om å følge etter en eller annen lumsk fyr gjennom halve byen fordi det liksom er fullt der vi booka så har vi blitt servert et rom langt inne i bakgater som det ene gangen var blod på veggene og sengetøyet i og sand på gulvet, falleferdig standard, og andre gangen noe som minna mer om et hospits bare opp en trapp og et par rom ikke noe resepsjon, bad eller noe. Faen meg et under at det ikke var fullt av dyr i de sengene totalt nasty. Vi var steine og unge og turte ikke si fra, eller dvs når vi prøvde å spørre hva faen så lata de som at de ikke skjønte engelsk så vi bare tenkte fuckit vi får ta det siden dem hadde dratt oss minst en time gåtur og vi var slitne etter reisen. Booker aldri noe hostell der igjen da min erfaring er at det er en skitten bransje og man ikke får i nærheten av det man faktisk booka. Da spytter jeg heller noen lapper ekstra i kjedehotell eller airbnb, som jo ikke trenger å bli så dyrt.
Kan anbefale å gå stein i zoo'en og beinpadle båter stein, ha med munch i båten.

Vi var innom et par turist coffeshops og reagerte egentlig ikke på prisene, de var veldig hyggelige og hjelpsomme der. Siste dagen rakk vi ikke det så da spurte vi en tilfeldig amsterhippie om noe lå i nærheten av det møkkahostellet vi bodde på og han viste oss en local coffeshop, der var weeden sinnsykt potent, men det var et bittelite og rolig sted så stamkundene og ansatte virka ikke helt blide over at turister med sekk og dårlig engelsk hadde funni stedet.