View Single Post
Trådstarter
250
Tusen takk for tips og råd, det setter eg stor pris på!
I vår slutta eg på 10 mg på dagen. Eg kom inn på avrusning, men eg var der kun to uker for deretter å få hjelp et anna sted. Men sommeren er vanskelig nok for meg fra før av, og eg sprakk og er nå på 14 mg sub. Før tok eg 16, så eg er i det minste 2 mg nedtrappa på sub, og tar ingenting rivotril eller anna benzo. det var et lite helvete å slutte tvert på rivotril, men suben er for meg 20 ganger verre.. nå får eg ikke noe som helst benzo av legen, heller ikkje på nedtrappinga eg begynner med i høst fordi eg har kommet inn i LAR. Det er liksom helt uvirkelig for meg at EG skulle komme inn i noe sånn krøll... det er vanskelig å innse at eg er rusmisbruker, men det tenker eg er like greit. Bare med deres hjelp her har motivasjonen økt og er mye mer klar for å trappe ned. Så tusen takk for det! For non dager siden var eg bombesikker på at eg skulle fortsette på sub minst et år til. Eg må ta urinprøver uten noe anna i ett år enten eg tar sub eller ei for å få igjen lappen, så eg har tenkt at hvorfor skal eg slutte på sub når eg uansett kan få igjen lappen etter et år uansett om eg tar sub eller ei, så lenge eg ikkje har noe anna stoff i meg... men eg vil så gjerne ha det bedre, og om eg må lide først er det OK så lenge eg vet at eg går til no som er bedre... eg har bare mista motet fordi eg ikkje har hatt tro på at livet blir noe bedre uten sub... det er det som er hovedtingen for at motivasjon svikter... at eg ikkje har tro på at livet blir bedre uten sub...