View Single Post
Trådstarter
250
Tusen takk for svar, det betyr mye!
Eg tror eg skal klare abstinensene og å slutte, problemet er å ikke begynne igjen.. planen er å være noe innlagt i høst og trappe ned derfra, men eg er virkelig bekymra for åssen eg skal klare meg uten noe som helst av benzo, hasj, amfetamin osv... og ikke subutex heller... og når vinteren kommer og eg ikkje får kommet meg noen vei og bare må sitte heime deprimert og lite motivasjon.. eg har enkel tilgang til subutex dessverre... motivasjonen daler bare ved tanken... så eg trenge liksom å høre masse positivt ved å slutte og åssen eg skal klare å holde meg unna hvis/når eg blir deprimert og motivasjonen daler i vinter... så om noen har masse skikkelig bra å si om hva som er bra ved å slutte så blir det nok lettere... dere har allerede sagt positive ting, og det er eg takknemliug for!

Eg e ustabil fra før av, så om eg blir flatere i følelsene av å gå på subutex så e det liksom bare bra... men uansett om eg tar opiater eller ei så får eg lappen tilbake om et år om eg ikke har noe sidemisbruk. Det skal gå greit det, men når eg får lappen om ett år uansett om eg går på opiater eller ei...

Insaine: mener du sånn at gleden med bowling og sånn gir mer mening etter subutex-slutt? Kjenner du mer glede enn da du gikk på subutex?