View Single Post
Kaktusklan
Dark_Shadows's Avatar
Trådstarter
77
Sitat av skytouch Vis innlegg
Bra skrevet. Er det greit for deg om jeg poster det på bloggen min?(narkopolet.tumblr.com)
Vis hele sitatet...
Ja, det er helt greit at du poster denne artiklen på bloggen din, det bare gleder meg :-) Setter stor pris på om du tar med at den er skrevet av meg

Sitat av Vargas Vis innlegg
Bra samleartikkel! Jeg har jo (selvfølgelig) god kunnskap om farmakologi/farmakognosi-delen, og det var mye bra innhold der! I tillegg var det kult å få lest om historie, mytologi, dyrking etc. Altså; veldig bra :P
Vis hele sitatet...
Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Det jeg har savnet på rusmiddel forumet når det lages tråder, er at de ofte ikke inneholder/går dypere inn på slike seksjoner som mytologi, historie osv. Som det står skrevet, er dette en samleartikkel, hvor jeg kommer til å lage flere slike tråder/artikkler om ulike valmuer, men har desverre mye foregående fortiden, så neste har blitt utsatt/er fortsatt litt forsatt utsatt.

Så en liten avstemmning: Neste artikkel tenker jeg å skrive om en annen valmueplante, hvilken ønsker dere skal komme først? California valmue, rød kornvalmue, glaucium flavum, pigg valmue eller nepalsk valmue?