View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye koster en 12 ukers kur som dette? Noen seriøse langtidsbivirkninger som du vet om? Takk
Vis hele sitatet...
Bivirkninger er forskjellig fra person til person, både hvordan kropp og hodet ditt reagerer, så jeg kan kun uttale meg om egne opplevelser, det er ingen garanti for at det går likt for deg selvfølgelig.

Men, 300mg i uken er ikke den største dosen, og holder du deg til akkurat dette, og ikke tenker 'jeg tar enda litt mer og forsetter enda lenger' og gjør det i kun 12 uker så burde du ikke få noe langvarige bivirkninger. Etter en kur når den er helt ute av systemet kan du føle deg litt sliten siden pungen din har skrudd seg av og trenger litt tid for å skru seg på igjen. Derfor man ikke skal ta for mye for lenge, da er det risiko det tar lenger tid eller den ikke skrur seg på i det hele tatt om du har gjort det her år i strekk feks.

En 10ml flaske Test E koster forskjellig, men en tusenlapp kan man vel grovt si sist jeg sjekket. Da får du noe som er kanskje 250mg test per ml, så da trenger du 2 flasker av det cirka for å ta 300mg I uka.

Ellers burde man ha litt forskjellige piller for å dempe eventuelle bivirkninger som estrogen samt å ta etter en kur, bare å Google 'pct testosterone cycle'

Pct står for post cycle therapy.