View Single Post
Prøvde i går. Tok 500mg (2x250mg kapsler) mellom klokken 9-10. Merket små-euforiske tendenser, spesielt etter et par joints. Følte meg bra i går kveld, og har kjent litt etter i dag og synes at jeg føler meg mer "at peace" og setter bl.a. mer pris på musikk, noe jeg har hørt er en annen positiv virkning man kan få. Jeg vet ikke helt hva eller hvorfor, men jeg merker at dette er noe jeg likte og jeg vil gjøre det mer. Så det er kanskje det du sikter til Nydelig? Litt småskummelt, tenker jeg, på vegne av folk som er mindre erfarne med rusmidler. For det slår en ikke at dette er noe som påvirker deg i stor grad, det føles liksom litt naturlig det den gir deg, og da kan jeg forstå at folk har bøtta i seg flere gram om dagen. Men et par av oss vet jo at en ikke kan leve evig på den samme rusen hver dag uten forhåndsregler eller en form for disiplin

Sovna som et skudd forresten, skjønt det er ikke noe jeg vanligvis har noe problem med. Oppnådde ikke det jeg håpet på, at jeg skulle sove hele natta og våkne helt uthvilt. Men det kan kanskje være fordi jeg venta såpass lenge mellom jeg inntok dosen (kl.9-10) og da jeg la meg (kl.3) skjønt jeg ikke egentlig tror det kan være grunnen. Men som nevnt innledningsvis så hadde det en positiv effekt på humør/dagsformen, som jeg lurer på om jeg fortsatt er affektert av. Jeg synes at en god rule of thumb er at hva enn du inntar, dersom det fortsatt har en effekt på deg neste dag (negativ såvel som positiv) så skal du ikke ta en ny dose før du ikke lenger merker virkningene av stoffet. Dette forbinder jeg med toleranse og laveste dose for effekt, så det er jo verdt å tenke på.


Skal altså ikke bruke det hver dag, da jeg ikke ønsker å leve på eller med tilskudd, ønsker kun å bruke dette (og andre) som tillegg til sunn kost, mosjon etc. for å bedre livskvalitet. Maks. 2 ganger i uka, litt etter behov.


Har faktisk en del faner åpne om fasoracetam. Hvordan bruker man det i kombo med phenibut? Og hvor anbefaler du å bestille fra? Det er kanskje ikke lov å skrive i åpent forum, men send meg gjerne en PM om du vil anbefale meg en legit nettside.


Har dessverre ikke noe peiling på dette Vippetavpinnen, men jeg antar det er større sjanse for at det blir stoppa jo større pakken er. Dersom prisen kommer på over 450kr eller hva den grensa nå er, er det også større sjanse for at den blir fortollet og dermed sjanse for at den blir sjekket. Dersom det er en smal sum å betale uansett, så er det vel verdt å prøve tenker jeg.

Har du for øvrig lyst til å fortelle litt om din personlige bruk? Lurer på hvorfor du bruker det, hva du ønsker fra det og hva du oppnår/ikke oppnår, hva man må unngå, dosering og bare alt du måtte komme på.