View Single Post
Sitat av JayL Vis innlegg
Update: Fikk pakken i går. Var ikke åpnet engang. Forsinkelsen var kun grunnet fortolling, fikk en SMS i dag om at jeg må betale ekstra. Så av det har jeg lært å ikke bruke DHL express selv om man får det tidligere, så koster det ekstra og nå har jeg kanskje grunn til å tro at det er ekstra risky. Uansett aldri dumt å gå for det billige alternativet som lar deg vente lenger dersom det vekker mindre oppsikt hos tollinstansene.


Anyways, har lest litt på nettet selv og funnet ut fra min høyde og kroppsvekt at 750mg burde være en fin dose ca. 3-4 timer før leggetid. Jeg pleier alltid å våkne et par ganger før jeg virkelig står opp, og selv da føler jeg meg sjeldent uthvilt. Det er det jeg håper phenibut vil gjøre for meg, at jeg ikke våkner før jeg er ordentlig våken og at jeg da er klar for å gripe dagen!

Lite aktivitet i denne tråden, så for å unngå å svare meg selv for mange ganger får heller noen poste eller sende meg en PM dersom de lurer på hva jeg fikk ut av det.
Vis hele sitatet...
Phenibut kan ikke brukes hver dag nei. Du kan jo prøve selv så skjønner du hvorfor. Du er trygg så lenge du ikke øker doseringen. Hvis du bestemmer deg for å prøve å ta det hver dag, så IKKE øk doseringen.

Forøvrig anbefaler jeg å bestille inn fasoracetam også hvis du skal leke deg med phenibut. Det oppregulerer gaba-b reseptorene, så du bygger mindre toleranse og bivirkninger.