View Single Post
Det er et litt pussig utgangspunkt. Ja, det finnes definitivt umodne og useriøse debattanter som ikke støtter regjeringens politikk, men det finner du selvsagt også en del av på motsatt side. Jeg tror ikke den ene siden er hverken bedre eller verre enn den andre.

Spesifikt hva gjelder "hylekoret" utenfor ministerens kontor synes jeg det var et ganske sjarmerende tiltak, men man må ta med i betraktningen at det ble gjort som et stunt, og direkte svar på at ministeren kalte alle som var uenige med henne for "hylekoret på venstresiden".

Personlig oppfatter jeg at Listhaug, som uten tvil er en av våre beste politikere er i ferd med å gå fra politiker til tekstkriger på sosiale medier, noe jeg ikke har spesielt mye sansen for.

Når man snakker om "moden og seriøs" debatt så synes jeg også FrPs motreaksjon mot Joners innsamlingsaksjon var minst like smakløst og lavmål som det opprinnelige bilde som utløste den aktuelle kampanjen.

(og for ordens skyld, for de som ikke måtte klare å lese det gjennom mitt innlegg støtter jeg hverken Listhaugs politikk eller retorikk.)