View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ikkje heilt det eg skriv. Eg skriv at det er mange i fengsel som hevdar dei er uskuldige. Det er ein viss nyanse der.

Poenget er at det er veldig mange som ikkje ser eigen situasjon, eller vil skulde på eksterne faktorer for at dei vart dømt. Sjølvrapportering av korrupsjon på eit slikt felt vil ikkje gi deg nyttig informasjon.

Facebook renn over av ymse "Rettferdighet for y"-grupper, der einsidig historieforteljing er grunnlaget. Utan å kjenne resten av saka er det umulig å gjere seg opp ei meining basert på einsidig historiefortelling. Eg har sett saker som ville vore ekstreme om framstillinga var korrekt - og når ein grev i tre sekunder i den er det åpenbart at framstillinga er milevis ifra korrekt... Typ folk som klager over at dei mister omsorgen for ungane - og elegant underslår jamnlege drapstrusler og grov vald mot ungane.
Vis hele sitatet...
Joa særlig i barnefordelingssaker er det mye påstander om uskyld der fellende faktorer ikke tas innover seg for den som har drapstrua eller blitt tatt i pisseprøver. I slike saker er det bevis på skyld.
Det jeg er ute etter er saker hvor det ikke er bevis på skyld, men domfelte blitt dømt på indisier, på snikksnakk mellom nære vennskap eller i personlig interesse mellom de som avgjør saken, eller på planta bevis.
Dette forekommer også i Norge hvertfall i små distrikt og jeg er ikke så interessert i å høre hvordan tillitt andre som ikke har kjennskap til det har til rettsvesenet, men var keen på å høre fra de som har vært i eller kjenner til konkrete saker og eksempler selv.