View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
Jeg gjorde dette med en mann som skulle gå av bussen, jeg skulle ikke av samme sted som han men jeg gikk av bare for å hjelpe han. Jeg fulgte han "hjem" (han bodde i en blokk der 1000 andre rusmisbrukere også bodde)
Jeg fulgte han helt inn i blokka der han bodde, selve kåken hans så ikke ut...

Han ble veldig glad for at jeg fulgte han hjem siden han nesten ikke greide å gå selv.

Siden han ble så glad fordi jeg fulgte han hjem dro jeg tilbake til han 2 dager senere, jeg hjalp han med å rydde, vaske, lage mat osv..

Dette var bare starten, jeg fortsatte å holde kontakten med han og besøkte han regelmessig.

Etter det hadde gått 2-3 mnd var han helt ferdig med narko, jeg hjalp han med å skaffe seg en jobb og en egen leilighet.

Idag driver han sitt eget firma som går veldig bra, han bor i et jævelig fint hus med kone og 2 barn.

Idag er han evig takknemmelig for at jeg hjalp han til å komme på rett vei igjen.

Det er en herlig følelse å tenke på at han har kommet så lang idag bare pga den lille insatsen jeg gjorde. Jeg besøkte han kanskje maks 1-2 dager i uka, men dette var mer enn nok.
Vis hele sitatet...
Kandidat til NFF Good Guy Award 2013!