View Single Post
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
724
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Har du ikke attester fra de gangene du var utplassert? Isåfall anbefaler jeg deg å skaffe det!
Har du ikke fagbrev da?

Akkurat nå går jeg IKT tredje året på noe som kalles Alternativ opplæring i skole. Det vil si at jeg får fagbrevet etter et år på skolen med teori / praksis og utplassering. Fagbrevet er i mine hender i desember dersom jeg består fagprøven.

Dessuten er det en god sjanse for at jeg får jobb i bedriften jeg er utplassert i etter at jeg har fått fagbrev. Spørs på økonomien til bedriften.
Vis hele sitatet...
De referansene har jeg

Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Kansje du burde gått igjennom hvordan du skriver søknadene dine?

Vet om en del som er meget gode arbeidskarer, men som ikkje får seg jobb da de er totalt hjelpesløse når det kommer til å skrive en søknad og CV.

Så er det jo og mange jobber du kan få bare ved å møte opp og levere søknaden personlig.
Og enkelte plasser trenger du aldri levere en søknad om du møter personlig og ber om jobb.
Vis hele sitatet...
Jeg går på jobbsøkerkurs atm og har etter dette blitt innkalt til mange interjuver uten å få napp, har blitt bedre på å skrive søknader.

Sitat av Apedop Vis innlegg
Vis hele sitatet...
NAV har jeg såklart vært i kontakt med, men de får bare gitt meg arbeidspraksiser, jeg ønsker en ordentlig ordinær jobb.