View Single Post
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Er du sikker på denne? Mener at de vaksinene jeg tok bare var påfylling av vaksiner jeg hadde fått før, samt influensavaksine, men den var frivillig. Det var bare en lege som insisterte på att den var en god ting å ta.

Kan ikke se at det skal være utslagsgivende for å blir dimmitert.
Vis hele sitatet...
Fungerte i alle fall fjell for meg. Ser ut til å ha fungert for denne fyren også, selv om han ikke ønsket å dimme.

Stemmer at du mest sannsynlig har tatt vaksinene fra før av om du har fulgt standard vaksinasjonsprogram fra barne- og ungdomsskolen (det har jeg også). Fikk uansett beskjed om at de måtte tas på nytt, siden det begynte å bli noen år siden jeg fikk dem. De vaksinene du må ta i forsvaret fikk du da du var mellom 10 og 13 år gammel, så da må du ta de på nytt med mindre du kan vise til at du har tatt de i nyere tid. Om du har tatt de er det ikke verre enn å legge igjen vaksinasjonskortet hjemme og si at du ikke har tatt noen vaksiner etter vaksinasjonsprogrammet. Jeg orket ikke bry meg med å rote det frem før innrykket.

Kan naturligvis ikke garantere at det vil fungere for alle eller overalt, men det ble nå jackpot for meg idet jeg hadde begynt å miste håpet om å komme meg ut. Legen jeg ble henvist til av vaksinedamene måtte først forhøre seg med andre leger på stedet, før han kom inn igjen og sa (rett ut) at han syntes det var en jævlig enkel vei ut av førstegangstjenesten, men at han ikke kunne gjøre noe annet enn å dimittere meg. Vil derfor tro at det skal fungere for andre også, og det er definitivt verdt et forsøk om du først blir fanget der.

Edit: slett forrige innlegg.
Sist endret av KEBABavSVIN; 17. mai 2011 kl. 00:37.