View Single Post
hei,

En gutt på 18 her. Elr noen uker igjen til 18 slaget, men men. Er en normal gutt med en fortid som de fleste, men ikke plaget av denne^^ Litt vanskelig for å formulere meg så tidlig på en søndagsmorgen, men det jeg lurte på var;

Jeg har prøvd hasj og drukket alkohol(dritkul..), og har funnet ut att verken hasj eller alkohol gir det jeg vil ha. Utenom hva sosialt alkoholen har å gi meg da. Ikke på måten att jeg har brukt det så mye att det har mistet virkning, men har egentlig aldri likt rusen det gir..

Jeg er ute etter noe med, hmm.. hvordan skal jeg forklare det.. Noe med mening kanskje? Lære noe, enn å få en enkel rus. drikke - fylla - hjem - syk, er liksom ikke helt min greie. Jeg vil utfolde meg som person og kreativ sjel, ikke att jeg tror LSD er nøkkelen til kreativitet, men tror kanskje det hjelper med nøkler til seg selv her og der?^^ Og med selvinnsikt kommer man langt^^

Skal jeg prøve LSD eller fleinsopp vil det nok drøye en stund før det skjer, tok vell tre år fra lesning til utprøvning når det gjelder hasj..

Som sagt rusen alkohol og hasj gir er ikke min greie, dette er jo UTROLIG individuelt, men er rusen fra f.eks. LSD noe lignende disse? Jeg har lest ulike virkninger og slikt, men ikke en direkte sammenligning. Link gjerne dersom noe lignende er spurt. Kall meg en knall, syns det er bedre å spørr enn å forbli taus:P

- MannanesMannxD