View Single Post
Stemmer,


å røyke tørket rød fluesopp (og kanskje derfor også tørket panterfluesopp) gir en nice smooth form aka den man for på weed, bare at man er 100% lucid og klar/nøkter i hodet i alt man gjør og tenker samtidig som selve kroppen føles tydelig hasjiliser evt sativalisert/høy, samt sansene (i forhold til musikk etc) minner (for meg) om cannabis. Noen har det selvsagt slik på weed alene, mens andre har kanskje en tendens til å bli relativt sløve pga hodet føles nedsløvd (disiplin, gut!) evt er dem bare i generelt dårlig form, mens andre kanskje føler at hodet holder på å sprenge og at visst man "gir etter" eller "gir opp", vil daue på stedet, etc. Folk = forskjellig.



Jeg røyker dette i skrivende stund, og nyter formen selv om den er kortvarig (ca 10-15 min) etter hvert trekk fra en hjemmelaget 0.5l coca cola pipe med sølvpapir og teip. Jeg røyker for det meste hatten (som forøvrig er tørr som kjeks), knekker av en liten bit, fyrer og tar ca 4-5 helt kurante trekk pr runde. Røyken er harsk, men ikke vond.



Kort tekst (engelsk) om røyking av Rød Fluesopp, evt blandet med weed:


'SMOKING: Amanita Muscaria

Was especially thankful to one special person for introducing us to the wonderful state induced by smoked Amanita Muscaria. About 2 sq cm of the dried, peeled skin from the reddish cap were crumbled and smoked in a pipe along with a tiny bit of MJ to mellow out the otherwise rather harsh smoke.

Experienced a very nice alteration, somewhat akin to a strong MJ buzz without the loss of lucidity and memory usually noticed. Also, the cottonmouth effect of the MJ was pleasantly neutralized by the increase in salivation that the Amanita induces.

This Amanita/MJ smoking mix is highly recommended, especially as a stretcher, enhancer or even replacement for MJ. Was told that the effects from smoking this mushroom are significantly different from those experienced after eating it. Personally, had no noticable unpleasant side or after effects.'

Hentet fra:
http://www.clearwhitelight.org/hatter/amanita.htm



Relevant erfaring fra erowid: 'Legal Pot?'
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?id=28096



Anbefalles på det varmeste å testes ut.