View Single Post
Jeg har røyka daglig i 15 år, for to år siden slutta jeg på dagen. Har trent, jobbet, hatt barn, kjørt bil, stått opp om morran og lagt meg tidlig, rett og slett levd helt normalt disse 15 årene. Bortsett fra at jeg ble veldig asosial og det eneste jeg hadde lyst til, var å være hjemme og røyke. Nå er det mye enklere å dra ut en tur om ettermiddagen og slippe å være redd for å møte folk jeg ikke har lyst til å møte Skulle jeg på jobb, røyka jeg aldri om morran, men starta alltid fridager og helger med en kopp kaffe og en mornings eller tre.

Suget var verst når jeg skulle sove etter jeg slutta, men etter et par, tre uker gikk det fint. Nå røyker jeg av og til, i ferier eller lignende. Men det kan gå to, tre mnd mellom hver gang jeg gjør det. Og du verden, er så mye kulere å røyke etter et par nyktre mnd.

Var MYE verre å slutte med nikotin, er 2,5 år siden jeg gjorde det. Avhengigheten på cannabis er ikke noe å snakke om, ulempen er at ting føles mye mer kjedelig som nykter. Men det går seg til etterhvert.

Min anbefaling, ikke røyk daglig, røyk heller i helger og ferier, alt blir mye kulere da.