View Single Post
Sitat av Dyret Vis innlegg
Hvis du faktisk tror at brorparten av deltagerne går alle 5 dagene uten å dusje så er du en del av problemet ang. stigma rundt hendelser som TG. Skjerp deg.

Etter at det ble strengere regler ift. rot rundt plassene har temperaturen i hallen blitt mye jevnere og lufting holder derfor temperaturen et stykke under "svettegrensa". Det er likevel anbefalt å dusje daglig, om ikke bare for å våkne opp. Noen ganger premieres vått, sjampoluktende hår med en flaske brus e.l. hos visse stands også

Lukter du så vondt at det blir sjenerende for andre, så blir det tatt hånd om av crew og deltagerombud. Det samme skjer om du roter ekstremt eller fører til andre problemer.

Selv om deltagerne på akkurat TG ikke er noe godt tverrsnitt av hverken befolkningen generelt eller sin aldersgruppe, så skal det godt gjøres å finne noen av disse som ikke vanligvis bruker ulovlige substanser eller sitter på ulovlig materiale i en eller annen form. Spesielt siden det er snakk om over 5000 personer. Jeg er relativt sikker på at man ikke hadde trengt å stoppe 50 personer en gang på gata i samme aldersgruppe før man fant en person som bruker f.eks. hasj. Dette slås uansett *hardt* ned på (utestengelse på livstid og anmeldelse), så det at 5 av 5000 (0.1%) blir tatt med hasj er ikke et ekstremt sterkt argument mot å få lov til å dra på TG.
Vis hele sitatet...
Jeg mente det da ikke sånn. Ser nå at jeg quota feil innlegg, egentlig var den retta mot han som spurte om det var dusjer der. Så det var et "what-if" ikke at alle på tg er eklinger som ikke dusjer. Absolutt ikke, og du misforsto meg sikkert