View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hver gang du får opiater gjør neste gang værre. Har brukt MYE opiater, men abstinenser har jeg hatt skikkelig 2 ganger. Håper Gud er med meg denne runden som totalt sett har en varighet på ett år.
Vis hele sitatet...
Hva har du tatt for noe av dette året? Frokosten min idag ble 360mg dihydrocodeine etterfulgt av ekte mat-frokost 30 min senere. Damn it... så vanskelig å ikke ta noe når det ligger der, og kan få tak i hva som helst av opiater på 30 min max...

Har aldri hatt abstinenser fra noe kraftige opiater, men etter 2 år med 400 - 600mg tramadol daglig var det rene helvete og slutte.

Fikk head zaps, samme som du får om du tar for mye ecstacy / MDMA. Siden tram er et SNRI/SSRI eller hva det kalles og går på seratoninen + opiat reseptorene samtidig. Så lå i senga. Skrudde opp og ned ovnen, 30+ grader men frøys og svetta, 18+ grader men svetta og var for varmt. Diare nonstop, kunne ikke spise, ikke sove, gjorde vondt og ta hånden gjennom håret eller bare stryke meg selv på huden osv osv osv. Opiat abstinensene varte vel i 10 dager før de var helt borte, men snri/ssri/seratonin abstinensene var der i sikkert 6-8 uker minst

Fuck tramadol !

Men de er så billige og gode at de er lett og falle på