Tråd: Politiet
View Single Post
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
521
Sitat av random67489 Vis innlegg
Har advokatene en dårlig sak eller er det påtalemyndighetene som har en dårlig sak?

Siden du ofte har vært til avhør så er du kanskje plassert i kategorien mulig kriminell hos snuten? De tror du driver på med lyssky greier, men vet også at de ikke har noen beviser så da må de forsøke det de kan for å få knekt deg.

Hva legger du i det at du åpent støter HA? Er det noe du snakker med venner om? Kjører du rundt med HA stickers på MC/bil? Er du blodfan av HA på face? Omgåes du HA medlemmer eller prospects? Husker det var noe kampanjegreier i Sverige for noen år siden der folk kunne være støttemedlemmer i en 1% klubb. De betalte inn kroner hver måned og fikk forskjellige greier med klubblogo på. Om du sprader rundt i HA swags fra topp til tå må du nesten regne med at du blir assosiert med klubben.

Om du ønsker å gjøre noe med dette at du stadig blir stoppet av snuten så må vel det enkleste være å ikke være like åpen om at du støtter klubben? Du kan jo ha dine synspunkter men må du være så åpen om det?
Vis hele sitatet...

Er Påtalemyndighetene som har dårlig sak mot meg. Mesteparten av grunnene jeg har vært inne hos avhør er bare noe piss.

Går gjerne med support81 t-shorte, har ikke noe klistermerker på bil/mc, har så anonym profil som muligt, legger ikke ut noe dritt eller noe med ha på noen sosiale medier. Er medlem i Defence fund Norway hvor jeg gir et årlig beløp for en kalender og en t-shorte. Kan også nevnes de går som regel ikke med vest når de er ute på byen osv, så kan umuligt blir stemplet av det.