View Single Post
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Det er vel sånn den ser ut på desktop også egentlig? Forsiden er som sagt ment å fungere som et visittkort, og ikke en blogg i seg selv. Men det kommer litt mer i bunnen der når resten av innholdet er inne, foreløpig har jeg kun 2 engelske innlegg. Holder på å massere den store massen med innlegg i en egen branch på github. Merger forhåpentligvis i løpet av dagen.

Litt av tanken bak er nok også at de færreste leser seg gjennom blogger via en forside med innlegg lenger. Enten følger man delinger fra sosiale medier eller så bruker man RSS.

Der har jeg importert resten av innholdet, og gjort et par småjusteringer. Nå ser man nok bedre hvordan ting ender opp.

Det eneste som mangler nå er Disqus (får det ikke til å funke før jeg er på det endelige domenenavnet siden HTTP/HTTPS ikke matcher mellom miljøene).

Todo-lista mi for etter launch er enable disqus, re-autentisere Google Webmaster tools, installere Google Analytics og kjøre alle valideringene mine om igjen.

Commit log på https://github.com/fuzzy76/fuzzy76.g...commits/master
Sist endret av fuzzy76; 15. april 2018 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.