View Single Post
Jeg har hatt mye ufrivillige LD over en periode på 2 mnd, der jeg gjorde helt trivielle ting som å handle på butikken, snakke normale samtaler og lage avtaler med venner/familie, gjør ting jeg har planlagt i våken tilstand, osv. Utrolig frustrerende!! Skal lage mat: ingen av tingene jeg kjøpte på butikken er i kjøleskapet. Spør venner hvor vi skal møtes, og de skjønner ikke hva jeg snakker om. Går forbi kattekassa og kjenner det lukter dritsurt selv om jeg byttet og gjorde den ren noen timer tidligere. Jeg trodde jeg begynte å bli gal og miste grepet mitt rundt realiteten. Jeg visste ikke hvor det kom fra engang, for jeg kunne ikke huske å ha sovet/"sovet"/meditert meg inn i LD.

på slutten av denne perioden ble jeg klar over hva som faktisk foregikk, og begynte å hoppe 100-vis av meter opp i lufta for å få tidenes utsikt over byen jeg bor i, istedenfor å gjøre helt dagligdagse ting. Så da hadde jeg det kos og hverdagen ble litt lettere Men sånn i det store og det hele vil jeg helst ikke oppleve LD igjen med det første.

Jeg snakket litt om dette med en kompis også, og han fortalte at ca 3/10 netter hadde han LD som "låste" han fast i sengen, så han var våken men klarte ikke å bevege seg. Og hvis det hadde vart lengre enn de få minuttene så hadde han blitt veldig redd. Det var også ufrivillig LD, han sa han hadde en del lættis LD når han bevisst fremkaller det.