View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det å ikke forstå med
"Jeg vil ha lovlige forslag"?

Gjeld er nok krise også skal man dra på seg flere år i fengsel også on top of it.. Ikke det hun er ute etter.
Vis hele sitatet...
Utenom å låne penger finnes det ingen lovlige måter å skaffe 60 000kr, på en måned. I alle fall ikke når en sitter der uten ei krone og regner med at pengene skal dukke opp helt ut av det blå….

Sier ikke at det er umulig å tjene pengene på så kort tid men da er det stort sett arbeid som mange vil ha og/eller gjerne krever god utdannelse. Eller så krever det en god del kapital fra tidligere.

Helt ærlig, hun har vel fått de alternativene som er?Hvis en ikke forstår at en ikke bare får 60 000kr i fanget når en spør om det, ja, da er det virkelig på tide å bli litt voksen. At folk ikke har kommet med tips om at hun kan selge seg selv, som forsåvidt er lovlig, synes jeg egentlig er greit. Men jo, vil en absolutt ha den lovlige muligheten… Aksjer/krypto er utelukket, for har en pengene å satse…

Så, da spør jeg; hva er hun egentlig ute etter her?

Hvorfor skal jeg gi vekk de nesten 100 000 kronene (brutto) i stedet for å tjene de selv?

Jeg vet faktisk hva en kan tjene uhorvelig mye penger på, som ikke krever utdannelse. Det er en ting som ikke så mange andre vil tro kan være så godt betalt. En i familien driver med dette. Men siden jeg ikke har lyst til at han ikke skal miste arbeidet sitt..