View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har selvinnsikt og vet at du er på en farlig sti. Vet ikke hvor mye selvkontroll du har, men noe som hjelper for meg er å ikke jage etter å tømme posen også nekte meg det for alltid. I stedet for, har jeg posen gjemt vekk liggende. På den måten vet du at du har tilgjengelig hele tiden og får ikke noe cravings etter å kjøpe nytt, eller spontan sprekk med at du plutselig får tilbud på gata f.eks. Så bare tar du ikke. Ikke finn på flere unnskyldninger med deg selv for å finne den fram, ikke si at du aldri kommer til å ta det igjen. Bare ta en dag om gangen med mål om å ikke ta i løpet av dagen. For hver dag som går trener du selvbeherskelsen og selvkontroll.
Vis hele sitatet...
Selvkontroll når det kommer til opiater er lik 0 vil jeg da si, eller jeg klarer og ikke kjøpe Oxy, vicodin, morfin osv mer enn en eller to ganger hver 2 mnd ca og aldri prøvd heroin. Men jeg knasker daglig på kodein og dihydrocodeine, i tillegg til at jeg slenger inn noen tramadol i et par ganger i uka. Tok tramadol daglig i rundt 1.5 år før, var oppi 700mg per dag. Elsker opiat-rusen over alle ruser jeg har prøvd, selv ikke ketamin kan måle seg, men den er nr 2 på listen.

Slutta cold turkey flere ganger og starta på opiater igjen. Men det er det eneste jeg ikke har selvkontroll på, benzo kan jeg fint gå uten, alkohol trenger jeg ikke røre, weed kan jeg gå uten, kan ikke ta keta på 1-2 mnd osv. Så vet ikke hvordan det blir med speeden.

Kanskje jeg skal teste ut trikse du skrev her, om å ikke bruke opp posen, men og ha posen der så man vet at man har om man vil ha, men ikke ta. Hmm, kan jo fungere, må nesten se på det.

Tilbud på gata, det får jeg ikke, kun tilbud på meth og heroin (det rører jeg ikke), men jeg vet nøyaktig hvor jeg skal få tak i speed, og det er åpent 24 timer i døgnet, og kun 5 min kjøretur fra der jeg bor.


Jeg får nesten se hva jeg gjør, vanskelig valg... Skulle egentlig spylt alt i dass men det skjer ikke, det har jeg ikke hjerte til

Om jeg skal gjette så vil det bli sånn her: Bruker opp posen, kjøper ikke mere speed, går 2 eller 3 uker, kjøper mere speed - etter det vet jeg ikke hva som vil skje, om jeg vil begynne og bruke 1 pose hver 3 uke eller om det blir daglig.

Jeg må nesten bare vente og se