View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan nevne om at 2-3 ganger per uke har blitt til hver dag nå... Fyfan, er så idiot at det ikke skulle gått an. Og 1-2 striper per dag har blitt til 3-6 per dag. Men tenker jeg sier STOPP etter den posen her er tom, tror ikke det er mer enn 2 dager igjen i posen. Forsåvidt ikke rørt weed på 4 dager nå, men skulle heller rørt weed enn speed.

Aldri vert en "speed-person" i mitt liv, men nå begynner jeg og merke et rart "sug i nesa", akkurat som nesa kiler etter en ny linje, er det normalt?

For å si det slik så vet jeg hvordan det er med opiat abstinenser og avhengighet, har vært avhengig av div opiater minst 5 ganger, så slutta cold turkey så start igjen og repeat. Men aldri vert en pluss-person, kun drevet med litt speed, en del cola og alt for mye MDMA i fylla eller på fest/byen.

Men hvordan er det med amf avhengighet og når vil jeg merke avhengigheten? Regner, vel, jeg VET at dette jeg gjør nå er veien mot avhengigheten, men rart siden jeg aldri har likt amf i edru tilstand, kun tatt det i fylla, but I guess people change.

ENESTE grunnen til at jeg kjøpte speed var for å jobbe, men små-redd for at jeg begynner og like det nå. I starten hata jeg det mens jeg jobba, fikk bare angst, skalv og diverse, men nå vil jeg nok si at jeg liker det.


Vet ikke helt hvor jeg skulle med denne posten, jeg vet at om jeg fortsetter så blir jeg avhengig, det sier jo seg selv, og jeg er på stien mot avhengighet, selv om speed abstinenser kun er psykiske og ikke fysiske og psykiske som opiater så er det nok ille uansett. Merker at lysten på en ny linje ligger der hele tiden, selv 15 min etter en linje hvor jeg er speeda...

Føler meg ikke som en "typisk speeder" da, jeg er ikke våken mer enn 16-20 timer som regel, sovner lett, selv uten benzo eller stilnoc, jeg spiser frokost, lunsj, middag og kvelds (veid meg daglig hver morgen og ligger på samme vekt hver dag). Men det er vel kanskje det en "typisk speeder" også gjør? Mens en "ny-speeder" vil gjøre det motsatte? Vil selv si at jeg er en "ny-speeder" da jeg har tatt det totalt rundt 10 ganger + de gangene i fylla for flere år siden.

Anyways, aner ikke helt hvor dette innlegget skulle henne siden jeg vet jeg er PÅ VEI mot avhengighet.

Håper det avskrekker noen å gjøre det samme som meg for å "få motivasjon" eller det hele tatt prøve det

Men som sagt, er STOPP når posen er tom, vertfall det jeg sier nå Men jeg skal virkelig prøve å ikke RØRE mer når posen er tom...

Peace