View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS: Jeg mener du er på vei ned en farlig sti når du begynner å ta slike ting for å kunne få motivasjon til å gjøre jobben din. Kanskje man får gode effekter der og da, men på lang sikt så er nok ikke det her særlig holdbart.

Trening, sunn mat, rusfrihet og meditasjon er nok en mer holdbar løsning for å holde seg i gir.
Vis hele sitatet...
Jo jeg er helt enig med deg... Det er ABSOLUTT ikke sunt, og ikke bra i det hele tatt og måtte ruse seg for å jobbe. Plutselig så klarer jeg ikke jobbe i det hele tatt uten rus, så jo jeg vet det.

Absolutt ikke noe jeg vil gjøre i lang stund fremover, jeg vet hvor skadelig amfetamin er, og hvor idiotisk det er og kaste ned piller...

By the way, det er amfetamin og ikke meth, jeg kan fint sove 6-8 timer etter siste strek UTEN benzo, mens de gangen jeg med uhell har tatt amfetamin solgt som kokain (var i et annet land) så lå jeg med hjertebank å så i taket og hadde ikke nubbesjangs å sove, selv om jeg tok et brett valium så fikk jeg ikke sove. Da viste jeg at det var meth solgt som kokain.

Men dette er amfetamin, ikke det at det er noe "angel-drug", men det er vertfall ikke meth

Jeg skal nok klare å komme meg ut av å måtte ruse meg for å få motivasjon, er bare 100 meter til et treningsstudio her og det er billig for mat så.. Ja jo

Men takk for tipset, jeg viste det fra før men det er alltid fint med folk som sier ifra når man begynner med det jeg gjør nå får å kunne jobbe