View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Pga. denne tråden prøvde jeg ut nettsiden nevnt i førstepost. Har til nå kjøpt 4 eller 5 damer. Kun incall, kun det billigste de har å tilby.

Jeg deler samme erfaring med enkelte her:
- De vil få deg til å komme, og få deg ut fort. Dette unngår jeg ved å følge med på klokka og passe på så jeg ikke kommer.

- De er dårlige til å ta på kondomer. Den ene tok på kondomet uten å trekke forhuden tilbake... Jeg får aldri lov til å ta på det selv av noen av dem. De sjekker regelmessig om det fremdeles sitter på, spesielt hvis du tar dem bakfra. Da tar de fingrene og kjenner etter. Dette kan være vondt, for meg ihvertfall.

- Jeg går alltid rolig og bestemt inn i heisen på hoteller. Ser ikke meg rundt og virker nervøs. Det er ikke alltid de benyttet hotell, enkelte har en leilighet.

- Alle har en annen i nærheten som kan hjelpe dem. De tar pengene før sexen, leverer til den andre personen, kommer tilbake og puler deg.

- De er dårlige i senga. Liker du for eksempel at de rir deg, vil du bli skuffet ganske ofte. De fleste er som potetsekker. Dama mi rir mye bedre.

- De fleste kan ikke mye engelsk.