View Single Post
Sitat av Lima Vis innlegg
Så når du sier at American dad ligger på netflix så mener du fra sesong 1-8 ligger der?
Eller er det som Viasat sin tjeneste som skrøt av at de hadde family Guy også var alt de hadde en helt random sesong, tror det var nr11. Det gir ingen mening
Vis hele sitatet...
Sitat av Lima Vis innlegg
Det er ikke dårlig, men fortsatt et år eller to etter episodene går på TV i Usa da.
Vis hele sitatet...
Som nevnt er det sesong 1-7 av American dad (9sesonger med Family guy), grunnen til at det aller nyeste av TV-serier ikke ligger på Netflix, er blant anne pga TV-selskapene som fortsatt ønsker å tjene penger på reklame. Om alt hadde ligget lovlig tilgjengelig på nett, samtidig som det blir sendt på TV, ville det antagelig blitt en drastisk nedgang i TV tittere og majoriteten ville sett filmer og serier på nett. Noe som sikkert ville ført til at tilbudet ville blitt betraktelig redusert, steget kraftig i pris eller proppet full av reklame. Så vi skal kanskje ikke klage så alt for mye på at det er som det er, programmene er tross alt helt uten reklame på Netflix og tilsvarende streaming-tjenester enn så lenge, noe jeg setter veldig pris på.

Så personlig synes jeg Netflix og tilsvarende er et trygt og godt alternativ til torrenter og jeg kommer ikke til å begynne å laste ned igjen, men streamer en og annen serie som "The following" og muligens " The walking dead" (om ikke Netflix snart kommer med sesong 3) fra alternative sider.
Sist endret av Veggen; 10. juni 2013 kl. 13:06.