View Single Post
hah! Første gangen min var helt jævli og det ga meg en klikka redsel mot hasj-rusen.

Jeg satt i en leilighet hvor jeg aldri hadde vært før, sammen med en liten gjeng bestående av 2 eller 3 veldig gode venner og resten var relativt ukjente.

En veldig liten stund før folka der begynte å mekke opp den første jointen, hadde jeg selvfølgelig fått i meg et par, tre øl. Noe jeg aldri skulle gjort, om jeg visste jeg kom til å røyke den kvelden.

De fyrte opp og passa videre til det var min tur. Jeg røyka den som en vanlig sigg, bare at gruppepresset om å holde røyken nede lenger tok overhånd - så jeg gjorde det.
Tok vel 5-6 "go-trekk" før den var ferdig. Nå skal det sies at folka jeg hang med er "erfarene" røykere, så jointen var lang og godt stappa.
Anyway. Den første halvtimen fikk jeg den typiske go'følelsen man får av bøne, og jeg trodde alt var i sin skjønneste orden.
MEN! Så fikk jeg plutselig den følelsen man får like før man spyr no jævli - du merker bokstavlig talt at hodet ditt tømmes for blod og du blir seende ut som et lik.
Dette merket/så selvfølgelig folka rundt meg, og de begynte å "erte". "HAHA! BÆDER'U ELLER?!".
Noe som ikke akkurat hjalp så vannvittig på formen min akkurat der og da.

Jeg som aldri hadde røyket før, og ikke visste hvor lenge hasj-rusen varte, håpet av hele mitt hjerte at det ikke kom til å vare så veldig mye lenger enn det hadde gjort, og at det I HVERTFALL IKKE skulle bli no verre.... Men som den uvitende råtta jeg var, ble det selvfølgelig verre.
Plutselig begynte hodet mitt å gå automatisk til venstre, og jeg måtte tvinge det på plass med krefter. Jævli sært. Følelsen av at jeg snart skulle rope på elgen hadde heller ikke gitt seg. Så kombinasjonen av disse to, fikk meg til å føle meg helt jævlig.

Flere følelser kom på lur, og jeg visste ingen bedre råd enn å sette(ble vel til at jeg la meg ned) meg på badet og vente på at jeg skulle spy. Men det skjedde aldri... MEN! Jeg fikk en sinnsyk dritetreng og gjorde det som var naturlig i en slik situasjon - satte meg på ramma. Satt der og trøkte på samme forbanna "greia" i en halvtime og når jeg endelig var ferdig, var jeg sikker på at jeg hadde født et fullvoksent menneske(Størrelse-messig, ikke no hallis-greier). Men til min store fortvilelse var ikke "avkommet" mitt, større enn en ping-pong ball... TAKK!

La meg tilbake i fosterstilling på badet gulvet, og etter en liten stund bæda jeg som en gris. Ikke moro.
Etter dette, ble jeg slept inn på kjøkken-gulvet og svartna litt ut der. Var digg å få litt søvn på øyet, og når jeg våknet var alt i passelig god stemning. Var fortsatt fjern, men det hadde roa seg veldig ned, og formen min var ikke til å klage på.

Resten av kvelden ble veldig normal og vi satt å hygget oss med sigg og kebab! Tjohei!

Så konklusjon. Jeg hadde en drit kjip "første-gangs" opplevelse av rusen.
Tror mye av grunnen til at jeg bæda så sinna som jeg gjorde, var fordi jeg var skeptisk og usikker på hva som egentlig kom til å skje med meg. Men tror ølla hadde en finger med i spillet de også.

Hatt en lignende episode, men da bare slukna jeg før noe av det jeg beskriver over fikk skje. Jeg stappa i meg 4 sovepiller(skulle på jobb grytidlig dagen etter) og en pils, etter at det hadde fått godgjort seg i en halvtimes tid, røyka jeg en hissig joint.. Yes - veldig gjennomtenkt kveld.. men det er en annen historie.

Sorry for at det ble litt langt.. Liksom litt lettere å beskrive historien min kortfattet i en dialog, og ikke på "papiret"..

Pøyz