View Single Post
Jeg sier bare: En bot er ingen straff uten at det er litt dyrt. Det hadde ikke vært en straff om dere fikk et forelegg på 500 kr. Så hvis det ikke råder noen tvil om at man ikke kan flekke ræv til folk, så er det heller ingen tvil om at prisen er riktig.

Selv mener jeg at problemet ligger i de som tar seg tid til å anmelde slike ting. Jeg tror nok det ble lettere for dem da foreldrene fikk vite det fra skolen. Servert en gavepakke, rett og slett. Hadde noen flekket ræv til meg, så hadde jeg sett på det som en god spøk. Faktisk begynt å le. Har ingenting i mot slik humor. Om det viftes med andre deler blir det noe annet.

Sitat av Unreal143
Dere forstår tydeligvis ikke hvorfor jeg startet denne tråden uten å si at jeg var en av de som ble anmeldt. Det var for å kritisere det jeg ser på som et overbeskyttende samfunn uten at folk skulle tro at jeg kom for å få sympati.
Vis hele sitatet...
Svaret er nei. Vi har ikke et overbeskyttende samfunn. Et enkelt forelegg for å flekke ræv er greit. Vi vil da ikke at alle skal gå rundt å gjøre slikt?