View Single Post
Unreal143's Avatar
Trådstarter
502
Sitat av Cikey
Det er mye snakk om at dette er noe som "aldri" blir anmeldt, så da må man jo undersøke litt...

Vel, nå sier statistikken lite om "mooning" men den sier at i 2003 var det 632 etterforskede tilfeller av lovbrudd vedrørende gjeldende paragraf (Seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd). Disse resulterte i 152 forelegg og 127 tiltaler. Det er mulig jeg går litt langt nå men jeg tipper at ikke alle disse tilfellene var anmeldt av innvandrerfedre...
Vis hele sitatet...
For det første har jeg ikke sagt at det aldri blir anmeldt, men jeg tviler på det skjer regelmessig. Grunnen til at jeg mener dette er fordi det skal mye til for at en slik hendelse skal bli straffet. Hadde barna blitt krenket på noen som helst måte så hadde de mest sannsynlig sagt det til mor og far.

Sitat av tore-
En ting jeg ikke forstår er, dette er en folkehøgskole. Ergo, en skulle tro at de fleste var over 18 år, or am i wrong? Det vil vel tilsi at foreldrene har enten tvunget, eller overtalt sine unger til å anmelde forholdet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke ungene som har anmeldt forholdet. Leser du igjennom tråden her finner du ut at det er faren til en av ungene som anmeldte det. Barna som så disse uskyldige rumpeballene går på ungdomskole og er under 18 år.

Sitat av tore-
Men vi kan gjerne sitte her og diskutere hvem som har mest rett og hva som er galt, men vi vet ingenting om dette er noe som har foregått over lang tid (trakasering that is). For alt vi vet, kan dette være 3 dårlige egg, som liker å lage tull for andre. Men det får vi aldri vite heller. Så hva gjør vi da?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg, fordi jeg var en av de tre elevene som ble anmeldt.
Sist endret av Unreal143; 22. mars 2007 kl. 15:32.