View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
LSD er et temmelig kraftig psykedelika for en førstegangsbruker, og 12 timer med evt kraftig selvanalalyse kan gå hardt inn på en, og det er ikke så lett å bare slippe unna, jeg har aldri avbrutt en tripp selv med benzoer, men folk sier det fungerer til en viss grad i tilfeller av ekstrem panikk.

Du tar feil angående letthet med dosering, LSD er i doser på ca 200-300 microgram, det er umulig å se dosen med det blotte øyet, sopp derimot er i doser på 1-2 gram, noe som er betydelig lettere å jobbe med.

Jeg har aldri fått 'total noia' på en tur selv, men ta til tanke at vi er to ganske forskjellige folk.
I min verste opplevelse endte jeg opp i fosterstilling mens jeg grublet på hvorfor verden er så ond, å forklare tankemønsteret man ender opp med for noen som aldri har prøvd psykedelika før er veldig vanskelig, men det er som om tankene er låst fast i en uendelig loop:
Man formulerer et spørsmål i hodet, vurderer 'faktorene' en stund, kommer til en konklusjon, også vips, så starter man forfra igjen, man vet man har gjort det om og om igjen 100 ganger kanskje, men man klarer ikke å stoppe, og det tærer på kreftene.

Det er flere tripprapporter som forklarer disse 'tankeloopene' rundt om her, kanskje i bedre ord enn jeg prøvde å fortelle det nå. Bare husk, psykedelika er ikke bare masse farger og noe artige følelser, det kan gå hardt inn på en, men tar du det forsiktig, lave doser først og med folk du stoler på, kan du selv se an hvor mye du tåler.