View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bare bullshit svar her «ruser meg fordi det er gøy, som go cart etc», really? Vi alle ruser/ruste oss fordi det er en flukt fra oss selv, og da snakker jeg om flukt i fra følelsene man står i, enten det er tristhet, sinne, sorg, kjedsomhet etc. Angst og andre paraplybegrep er gjerne utfallet av forskjellige negative følelser, så angst er ikke en følelse. Men man kan ruse seg pga angst.

Min historie er at jeg satt her inne og var kjepphøy og lagde en tråd om at jeg fikk smertestillende av legen, ca oktober 2018. Jeg ble frarådet av mange mer erfarne medlemmer om å stoppe mens leken var god. Det gjorde jeg ikke før jeg hadde en overdose på legeordinerte opiater, og la meg i behandling. Nå har jeg vært rusfri i 6 mnd ca, og var ferdig i behandling over nyttår.
Anbefaler folk som ønsker å endre livet sitt, dra til Phoenix Haga, terapeutisk samfunn og nordeuropas tøffeste behandlingsopplegg. Jeg fikk en bra verktøykasse til å håndtere tunge dager med russug. Jeg har en stor fordel ved å ha 0 venner i miljøet, og bare rusfrie venner rundt meg.