View Single Post
Takk for at du ga litt bakgrunnsinfo Zendelum.

Ja daisuk, jeg har lest veldig mye om hvordan man skal meditere for å "aktivere" det osv. Men det eneste som har funket for meg har vært å fokusere på det mentalt, ingen anstrengelse, bare dyp konsentrasjon/meditaasjon rundt det punktet mellom øyenbrynene.


Foresten så er pineal gland ansvarlig for søvnsyklussen vår (utløser søvn-hormonet), og det bevist at det går nervebaner fram til pannen. Det er også vann i pineal gland, og det er konstruert veldig likt som vårt eget øye, og mange mener at det kan opfatte lys pga. det har slike staver som vi også har i øyet. Altså at den kan registrere når det blir mørkt ute, og dermed si iffra til kroppen at den skal gå i dvalemodus. Det eneste problemet er at det som potensiellt kan opfatte lys ligger midt inni hodet ditt =P

Og sist men ikke minst så kan jeg nevne at jeg har lest om en fugl som faktisk har et tredje øye. Jeg har desverre ingen kilder på det, men poenget er vertfall at den har et punkt forran på hodet som kan opfatte lys.

Det andre jeg har nevnt angående det tredje øyet er lett å søke opp på google, har ikke tid til å legge til kilder nuh.

----

Jeg har kommet over mye sprø ideer og tanker rundt det tredje øyet, og i denne videoen her er det mye rart jeg ikke klarer helt å tro på.

Men foredragsholderen har veldig gode beviser for en god del teorier han har rundt det tredje øyet (spesiellt vatikanets hyllest av det bla.), anbefales for dem som har et åpent sinn og er klar for nye ideer: http://video.google.com/videoplay?do...48613711060908

Han er foresten karen bak science of peace, om noen har vært borti det.
Sist endret av cbg90; 15. mai 2009 kl. 13:09.