View Single Post
For et års tid siden ble jeg kontaktet av en kompis som ville røyke cannabis for første gang, å ba meg om å ta med litt når jeg kom hjem fra skole.
Joa, jeg fikset 4gram av en helt sinnsyk grønning.

Det var kompisen min og 5 andre som ALDRI hadde røkt eller tatt noen annen form for dop, å de var ifra 22-30 år.

Ene fyren var så jævli stressa å keen på å bli fjern, så mens jeg rulla jointer i skikkelig jointpapir så spurte han om han kunne rulle en i rizzla, "ja seff, ditt dop, du bestemmer".
Mens jeg hadde rullet etpar jointer hadde han prestert å røkt opp hele førstejointen sin med sikkert 50% grønt i. Han var fortsatt stressa å begynne å snakke dritt om det jeg hadde solgt var noe jævla dritt å at det ikke funket.

Jeg sendte rundt etpar av mine jointer, å han grep tak i den som en desperado å tok et kongetrekk så det gikk varmgang i hele jointen. Plutselig virket det som om øyene spratt ca en halv cm ut av hodet hans. Han ble helt grå i trynet å ikke i særlig bra form.

Jeg sa han skulle gå på kjøkkenet å hente et glass vann, men han ble så jævli lenge borte. Så jeg begynnte å tro han hadde kornet av noen plass.
Jeg gikk på kjøkkenet for å se etter han, så hørte jeg en intens latter på dass. Der satt han på gulvet ved siden av dassen å både skreik å flira samtidig.
Jeg spurte om han ville ha noe, å om han ikke skulle komme tilbake til stua.
Men han nektet å komme tilbake på til stua for det loktet så jævli godt av den dassparfyme saken som henger nedi dass å lager sitronlukt når man spyler ned.

For å få han tilbake til stua måtte han ta med seg den "wc-blokken" å ha den ved siden av seg på stuebordet.

Episoden på dass tok en 10 minutters tid, så når jeg kom tilbake til stua var det rene hønsehuset der - ene spydde i ei bøtte, mens en annen stod å flira av han. Ei jente var sykt redd å trodde han som spydde i bøtta hadde tatt overdose å var på vei til å dø, å at hun også ville dø for dopet var forgiftet å bla bla bla.
En fyr sov. Mens den siste satt med fotene under seg å spiste potetgull å bare oberverte.

Var rimelig kaotisk i en halvtimes tid, helt til jeg fikk servert vann til hele gjengen å roet de litt ned med tanken på overdose etc etc.