View Single Post
Det jeg ofte irriterer meg over er det faktumet at folk ikke ser forskjell på det å være "paranoid" og det å ta "Forholdsregler". Det å drive å gamble på om noe går bra eller ikke er noe du helt selv tar avgjørelsen på, men personlig så har jeg aldri hatt noe imot av å "walk the extra mile". Jeg gjør heller noe ordentlig enn å gjøre det halvveis. Tenk heller slik på det, det du driver med er ulovlig, du kan og vil bli tatt for det. Du gjør kanskje en handel på 500 kr, men kan ende opp i en glattcelle og få forelegg på 2000-3000 kr i senere tid. Dette er veldig sure penger, tid brukt, og sist men ikke minst unødvendig prikk på vandelen. Så istedet for å tilrettelegge alt til deg for at ting skal gå enklest mulig, så tenk litt utafor boksen. Selv om du som en lovlydig borger ikke er under oppsyn, så er sjansen for at personen du skal handle av er betraktelig mye større. Ikke send meldinger, møt han på gode steder, legg fra deg alt av "smart" utstyr som noen nevnte tidligere ved handel.

De siste gyldne reglene er simpelt.

1. Du vet ikke hvem du fikk det av/husker ikke
2. Ikke vær en gossip jente, du har det du skal ha? Fint, kom deg dit du skal og gjør det du skal, ikke spre ordet til alle, hold ting litt for deg selv.
3. Politiet har som oppgave å finne folk som ruser seg, velg stedet ditt med omhu og ha et alibi klart i tilfelle du er dårlig plassert.

God handel, og lykke til!