View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
2021: Dealers er privilegerte.
De som ikke bruker narkotika, har utdanning og jobb,er den egentlige underklasse da de ikke selger og bruker ulovlige rusmidler.

Tror mange som har dealet vil være enig med meg at selv når det går bra på Dealerjobben, så er det en kjip og lite priviligert livsstil.
Vis hele sitatet...
Teit måte å vri på ting jeg ikke har vært i nærheten av å si. Ja en dealer som ikke trenger å fly rundt for småpenger er mer privelegert enn en som må det.
Og en som overhodet ikke trenger å selge dop fordi han er rik nok fra før eller ser på 500-2000 kr ekstra per dag som unødvendige småpenger er veldig privelegert. Dere som mente at det ikke var inntjeningspotensial og salgspotensial med 5 gram kola.

Også en kynisk steinrik koladealer som selger 15 gram om dagen og lever i luksus pga det vil LETT slippe ustraffet unna det så lenge han blir tatt med under 5 gram av gangen, null stress, stæsjspot.
Jeg syns ikke disse skal slippe unna straff for det vil føre til et mye mer utbredt og kynisk marked.

Er man derimot 15 og blir tatt for første gang fordi man trengte penger til mat på bordet for familien hjemme bør man møtes med en annen tilnærming og reaksjon.