View Single Post
Har planlagt min første syre-tripp i morgen, har lest en del her og google, men har så mange småting jeg lurer på. Spørsmålene mine oppsummert:

1. Burde jeg ta MDMA samtidig, eller eventuelt ha det til senere? Har veldig god erfaring med 2CB+MDMA.

2. Er nesten to uker siden jeg tok psykadelika (Nexusflipp, 2CB + MDMA), det er vel ikke sånn at jeg har krysstoleranse fra dette når jeg skal ta LSD i morgen? Har lest litt om dette, men enda ikke funnet noe klart svar. Har aldri prøvd LSD før.

3. Disse syrelappene har ligget mørkt i en bag i skapet mitt i en måned, er rundt 20 grader her på dagen nå for tiden. Hvor fort mister de kvalitet? Har 4 syrelapper med 220 mic på hver

4. Forstår det som at det ikke er noe vits å redosere på LSD? Har tenkt til å begynne med 220 mic, da jeg har en del erfaring med sopp, 2cb og MDMA.

Hva mener dere om å ta MDMA noen timer ut i turen, hvor mye burde jeg i så fall ta, og hvor mange timer etter jeg tar LSD?






Hvor, når, hvem: Utrecht, Nederland. I morgen, alene.

Jeg er alene i Utrecht alene. Jeg ser ikke på dette som noe stort problem, men jeg forstår hvorfor dere anbefaler tripsitter.

Erfaring:

Cannabis, sopp, MDMA, 2CB, knips, ketamin, kokain, speed.

Inntak,doseringer og nylige erfaringer:

#1 Tre uker siden så tok jeg 30 mg 2CB etter at jeg hadde drukket 7-8 halvlitere, fant ut at det var en god idee å sniffe de smulene med ketamin som var igjen i posen. Prøvde å mekke joint da alt kicka samtidig... Rullepapiret som lå på bordet fløt opp i lufta, som om det jeg var i ett romskip i verdensrommet.

Husker jeg tenkte ¨you finally f****** did it!), og jeg var sikker på at dette var noe slags illuminati-dop som var designa for å gjøre meg til en grønnsak. Jeg snakker sånne hallusinasjoner som du ser i tegnefilmer her, jeg trodde egentlig ikke det der var mulig Ikke misforstå, det var jævlig ubehagelig
Tok ikke MDMA den dagen, virker som det balanserer ut noiaen 2CB gir meg? Hvis jeg tar MDMA så blir jeg alltid happy og elsker alt uansett,

#2 Tretten dager siden så tok jeg 120 mg MDMA, og 25 mg 2CB en times tid etterpå. Fikk fin effekt og alt var herlig, merka kanskje at jeg har fått litt toleranse på MDMA, men sammen med 2CB blir det fantastisk uansett. Hadde også drukket et par øl før dette, 3-4 halvlitere.

Har gjort det samme flere ganger før, og 2CB og MDMA sammen blir alltid bra.

#3 Hadde en periode hvor jeg gikk gjennom over et halvt gram med ketamin, dette er 3-5 uker siden

Edit: Har ikke tenkt til å drikke alkohol før jeg tar syre, så dum er jeg ikke. Skal bare røyke en mornings, også ha 10 ferdigrulla jointer med meg.

Jeg anbefaler forresten Utrecht på det sterkeste, utrolig fin by og noe billigere. Hvis du skal reise hit i fremtiden og ta sopp/truffles så gjør deg selv den tjenesten å ta en togtur ut av Amsterdam. Det er relativt rolig og tryggt der og, men jeg ville aldri tatt LSD i Amsterdam.
Sist endret av WouwseP; 1. april 2021 kl. 03:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.