View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg skulle ønske jeg bare kunne flytte ut umiddelbart, men det er ikke en praktisk mulighet. Ei heller er det en praktisk nødvendighet,

Det eneste som behøves her, er litt tid og litt dialog. Eneste måte å få tid på, er å stanse den irreversible prosessen loren har startet.

Jeg forstår hvorfor, hun mente det vel, men det forandrer ikke realitetene. Det er hun dom skaper en skutt situasjon for barna sine, jeg kunne valgt æ være upåvirket, men jeg klarer ikke vet du hvordan BV holder på??



For å motarbeide stigma og for å få PR opp mot prototype demo. Dette har jeg vært veldig klar på.

Det er noen år siden jeg drev å loggførte rusbruk online.

Dessuten kan jeg fint ha et ønske om å bidra til åpenhet, opplysning og normalisering - uten å invitere til at alle skal ha sin egen formening om hvor ruset eller ikke jeg måtte være til enhver tid

Men sånn helt seriøst, jeg er ikke interessert i å krangle eller diskutere detaljer om andre ting.

Det er godt mulig jeg har valgt en dårlig tilnærming, har noen en bedre er jeg lytter øre eller hva farn det heter.

Er ikke interessert i tips for livet eller påstander om det ene eller andre jrg erkun interessert i tips til å stanse barnevernsaken nå.
Vis hele sitatet...
Hvis du kun er ute etter å få høre andre som også mener hvor teit moren er som reagerer såpass som hun gjør, så vil ikke det ha noen hensikt.
Jeg tenker at det du kan gjøre for å stanse den, er å havne på moren sin side. Du må gjøre det hun ønsker og overbevise hun om at du ikke er det hun ser på som «dårlig innflytelse». Selvom det kanskje innebærer å gå imot egne prinsipper.
Skal mye til å endre hennes holdninger til rus generelt. Det er jo åpenbart at hun ikke har noe imot deg, det er kun rusmidler hun reagerer på, virker det som.
Hvis du sender den SMS’en til henne så kan det godt hende at det gjør ting verre, fordi den la opp til at hun må endre sin egen tankegang.