View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veit ikke jeg ass. Syns det er på sin plass at politiet bortviser for eksempel når Alliansen og Liberalistene oppsøker skoler og deler ut gratis iphone stæsj mot underskrifter til de rasistiske kampanjene sine.
Hasj er ikke bare positivt for folk og samfunnet det heller. Det positive jeg kan se med dette er at hasj blir mer offentlig akseptert sånn at det ikke bare er "opprørerne" på skolen som starter å puffe for å leke badass, kanskje det er mindre spennende for de (som ofte har psykiske problemer fra før og er ekstra disponert for å utvikle psykoser eller gå videre til andre stoffer) å starte med når de ser at streite ungdommer også liker å ta seg en joint.
Bortsett fra det så ser jeg egentlig ikke så mye bra i at staten skal legalisere enda et rusmiddel og at politiske partier promoterer dette. Det blir å lokke velgere som er glad i hasj, og i den alderen der så er det nok de som er minst glad i politikk som røyker. Ergo partiet får stemmer fra folk som egentlig ikke aner hva de stemmer på av andre partisaker.
Vis hele sitatet...
Er ikke rart at du gjemmer deg bak anonym bruker når du klarer å lire fra deg så jævlig mye løgn i èn kommentar, herregud!

Antar du har noen som helst form for det du påstår om Liberalistene? For jeg er med i Liberalistene, og vi har ingenting annet enn flyers som deles ut på skoler. At du i det heletatt sammenligner Liberalistene med Alliansen sier jo bare litt om hvor lite du faktisk har peiling på politikken vår. Visste du at vi f.eks er for fri innvandring? Veeeeldig rasistisk, ikke sant? Jeg skjønner at din tankegang er "fordi jeg ikke liker dette, burde ingen andre få lov til å gjøre det heller", men slik tankegang hører kun hjemme i kommunistiske land og diktaturer.

Ellers håper jeg at du i fremtiden kanskje klarer å opparbeide deg et snev kjennskap til partier og midler du så fint klarer å slenge dritt om.