View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Det offentlige har da aldri vært kjent for å være særlig effektivt.
Vis hele sitatet...
I tillegg har det offentlege ein ting få andre har: dei har ei plikt til å nytte pengane rasjonelt. Om eit privat firma søler bort titals milliarder, så er det knapt nok verdig ei overskrift i VG.

Søler staten bort ein million, så er det krigstyper på forsida (ref. t.d. Lysbakken-saka for ei tid tilbake).

Det ekstreme fokuset kan vere med på å skape ineffektivitet. Sjølv hallar eg litt i retning om at eg driter i det; ein kan ikkje lage omelett utan å knuse egg. Så litt må vi bare godta.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Når det i tillegg gjelder for ting på veien som brukerne betaler så driter nok visse folk bare enda mer i kostnadene.
Vis hele sitatet...
Enten er det kritikk for at det vert bygd for lite motorveg, eller så er det kritikk for at det er for dyre veganlegg. Dobbeltstraff, klassisk hersketeknikk. Kan du underbygge påstanden din?
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Ikke glem at dagens regjering har det som prinsipp om at minst 15% av hva en nye vei skal kastes bort.
Vis hele sitatet...
Så utmålt idiotisk påstand som du kjem med her har eg knapt nok sett på forumet. Kan du underbygge den? Er du i stand til å argumentere for den? Eller er det tomme ord?