View Single Post
nå vet ikke jeg veldig mye om emnet men skal prøve å forklare hva jeg har blitt fortalt. min stefar har jobbet en del i forsvaret og har jobbet en del med luftforsvaret samt mangfoldige timer i pentagon angående de nye jagerflyene eller noe sånt. vet egentlig ikke hva i all verden han drev med der. morsomt med sånne høyutdannede mennesker man ikke helt klarer å sette fingern på hva driver med.

pratet en del med han om det da jeg var yngre og etter min forståelse er det umulig å forbrede seg nok til at det er avgjørende for å bli tatt opp. Ja du må være svært veltrent for å i det hele tatt bli vurdert og alt annet burde det heller ikke være noe å si på som f.eks tannhelse. det som er greia er at de ser etter en bestemt type person. hvorvidt du hadde 5 eller 6 i alle fag driter de i så lenge du når DERES krav for intelekt og tankegang.

ble fortalt om en test hvor du hadde forskjellige lys i forskjellige farger forran deg. hver farge og hvert lys betydde at du skulle gjøre en bestemt bevegelse. når forskjellige kombinasjoner utgjør forskjellige bevegelser byner det å bli litt komplisert, enten klarer du det eller så klarer du det ikke. noen med erfaring som kjenner til dette?

til slutt har jeg forstått det slik at de sitter igjen med litt for mange slike "supermenn" og må begynne å sile det ut for filleting som for eksempel for mye hårvekst på armene eller et eller annet tull.