View Single Post
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Det er jo helt urimelig å sammenligne en blogg med wikipedia. Vet dere om noen blogger, noen overhodet, som har like mye informasjon som wikipedia? Jeg skriver enkelt, ja. Med viten og vilje, fordi det er det beste. Det enkle er det beste. Men glem nå mine svakheter som skribent.
Vis hele sitatet...
Når du ber om kritikk - uavhengig om du ønsker deg konstruktiv eller ikke, så er det noe man må ta tak i, for det jeg tar opp er hvorfor dine tekster er uinteressante for meg. Jeg tok meg tiden til å lese din tekst og kjøre et kjapt wikipediamaraton, og jeg fant alt du skrev iløpet av det. Ergo byr du på en kort og ufullstendig versjon av en ufullstendig informasjonskilde. Jeg ber deg ikke være wikipedia, jeg ber deg være interessant. Om du ikke helt forsto det, så latterliggjorde jeg din sammenligning med Sofie Elise nettopp av den grunn - dere har forskjellig publikum. Dagen du stiller opp med selfies der kroppslige attributer er fokus og uinteressante oppskrifter skal jeg innta posisjonen som kritiker av fjortisblogg. Inntill det håper jeg du forventer en litt annen standard, og jeg står ved min tolkning av ditt utsagn.

Sitat av punkfreak Vis innlegg
Jeg holder på med layout nå. Det er vanskelig. Jeg har plassert en diger radiospiller i widgeten på høyresiden av wordpresstemaet, men det jeg drømmer om er en liten gjennomsiktig spiller i headeren som virker på alle undersider. Men jeg har ikke kunnskaper til å lage en slik.
Jeg har fjernet wordpres crediten i bunnteksten slik som dere foreslo.
Vis hele sitatet...
Jeg la ikke merke til layout. Vidarlo og andres kritikk er helt rettmessig. Du mister ikke lesere fordi designet er suboptimalt, du mister lesere fordi - alt utenom der jeg kan noe ser det ut som du har peiling. Men så fort man kommer inn på et emne jeg kan noe som helst om, fremstår du som en wikipediagjengiver, en annenrangs som sådan. Det er lite interessant uavhengig av header, body og alskens annet webdesign.
Sist endret av Xasma; 20. juli 2017 kl. 01:08.